Malta dag 5

Hallå där!

Nu har vi äntligen fått internet i lägenheten! Så nu blir det mycket bilder och mycket bloggning framöver :)

De senaste dagarna på praktiken har fungerat hyffsat bra, förutom i går morse då jag fick sitta i fyra timmar och puttsa kaffe muggar! Så jag hoppas verkligen att jag slipper uppleva det igen.

Idag var vi lediga och spenderade då morgonen uppe på vårt sk. soltak!
Efter det blev det en tripp in till Valetta för lite shopping. Hittade ett par jätte sköna sommarsandaler om jag kan kalla det så, och även ett skönt linne.

Nu-middagsbuffé på hotellet, jobbar hela helgen framöver så wish me good luck!

KRAM













Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gud så bra ni ser ut att ha !:)

2012-04-06 @ 12:03:19
URL: http://rchristina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0