20110105

Halloj !

Snart är lovet slut ni ! Har ju inte hänt ett skit ? Inte för min del i alla fall, känns som att jag bara legat hemma och vart sjuk. BORTSLÖSAD TID! Men det har i och för sig vart riktigt skönt att få slappa och få sova ut.


Idag har jag vart ute vid ingelsta och fyndat lite med Evelina. Fick med mig ett par skor, en ring och ett par nya träningsbyxor :) Nöjd, som de allra flesta gångerna med mina köp.

I morgon är det torsdag då jag inte alls har så mycket planerat förutom lite övningskörning. Fasiken jag måste skriva in mig på en körskola snart! Men jag vet ju inte vilken.
Fyller ju faktiskt år om bara några få dagar. 18 år !
Då blire röj kan ja lova er :D

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sedan lägga mig och se någon bra film.

Ha de gött
KRAM






Denna ring beställde jag från sidan stylebytyra, mycket vacker om ni frågar mig !


Kommentarer
Postat av: R E B E C C A. CMK

I LÖÖÖVE lövringen!



haha :D<3

2011-01-06 @ 00:23:15
URL: http://rchristina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt skorna?

2011-01-06 @ 17:53:40
Postat av: Lina Ögren

snygga skor ;) köpte exakt likadana i förr går ;) <3

2011-01-08 @ 15:40:17
Postat av: emma

Skorna är ifrån skopunkten :) Endast 349 kronor !

2011-01-12 @ 16:16:04
URL: http://emmacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0