Nyår osv..

Hej på er!

Hoppas ni mår bra ! Jag är i alla fall på bättringsvägen och har nu bara hosta så det känns skönt :)

Det blev nyårsfirande för min del i alla fall. Ville ju inte sitta hemma sista dagen på 2010 så pallrade mig till Oliwia där vi åt tre rätters. Riktigt god mat och trevligt sällskap med mina älskade brudar !
Men tolvslaget firades i Smedby med nästan alla tjejer och annat trevligt folk.

Eftersom jag fortfarande var sjuk vid firandet så blev det ju inte bättre dagen efter. Låg inne hela dagen och kurerade mig.


Idag får jag se vad som händer, skulle vilja gå på bio så jag får väl se om någon har lust att haka :)

Höres
KRAM


























Bilder lånade från mina underbaringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0