Abimopectore

Jahopp då var det en ny vecka igen men för min del är jag fortfarande ledig !
Så himla skönt, tycker synd om de som börjar skolan idag medans man själv inte börjar förns onsdag :)

Idag åker jag till bönderna i finspång. Där blir det matlagning och mys med Josefin och Frida. Ska även försöka göra hemgjord yoghurt-glass. Får väl se hur det går med det.

Har inte så mycket mer att säga just nu.. förutom att jag har fått ändra planeringen av min tatuering som jag egentligen ville ha. Var tvungen att ändra mening och textstil men nu har jag hittat det rätta och ska väl antagligen bara beställa tid nu tills efter min födelsedag :)


Ha det bra så länge så hörs vi kanske senare!
KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0