underbart

Jahopp. Då var lovet över helt plötsligt ? Känns bara som att det vart en lång helg eller något liknande.
Känns riktigt surt att behöva börja klockan 7 i morgon bitti med praktiken. Usch jag mår riktigt dåligt nu när jag tänker på det.


Igår blev det i alla fall lugnt, var hemma hos evelina. Vi myste till det med lite godis och film :)
Har hunnit med lite övningskörning idag också och jag måste säga det går ju bara bättre och bättre!

Nu inväntar jag bara att klockan ska bli sju så jag kan se gossip girl som jag nyligen börjat följa, lite sent kanske men bättre sent än aldrig vetni! Efter det väntar ensam mamma söker också.
Vill egentligen träna men..det får nog vänta tills i morgon ändå.

Ha en bra söndag kväll!
KRAM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0