Pants

Tjollahopp !

Måndag igen och det känns för en gångs skull ganska bra.


Idag blev det stan efter skolan. Jag och Emilia letade efter att par byxor men fann dom ej där.
Så vi åkte ut till ingelsta och hoppades på att de skulle finnas där, och vi hade turen med oss ! Fanns två kvar i storlekarna vi var ute efter.
Fick med mig ett nagellack och ett linne med. Men linnet ska jag nog lämna tillbaka.

Blev ingen måndags träning för min del idag, är lite krasslig så fick bli en promenad istället:)

Ska snart se talang och sedan ta en dusch!

Ha en bra vecka, hörs i morgon
Kram


Korallrött nagellack, väldigt somrigt. Gillart :)

Harembyxorna från HM endast 99:-. Ser inte riktigt ut så som dom gör på bilden, mycket snyggare på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0