underbart vackert

God afton !

Vilken vacker kväll vi haft, eller hur ? Solnedgången var otroligt vacker, rosa/orange himmel. Love love, känns att sommaren verkligen är påväg nu.


Idag blev det en väldigt kort skoldag. Inte en enda lektion ?
Orkar inte förklara blir bara irriterad.

Blev stan efter det och hittade ett par skor som jag köpte från Monki. Har velat ha dom ett tag nu.
Hade turen med mig idag igen, det var rea på dom !
Lyckliga jag.

Sen vid 5 var det informationsträff för sommarjobbet.
Varade bara ca en halvtimme. Kändes lite bortslösat med tanke på att det inte var så mycket till info. Men men .

Nu ska jag alldeles strax sova, nationella i matte i morgon.. Ae vill helst inte tänka på det.

God natt :))
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0