Hörselgångsinflamation

Såg precis klart bröllopsfotografen och den var faktiskt riktigt bra! Lite små rolig sådär :)

Just det, jag var ju på vårdcentralen förut och jag hade tydligen hörselgångsinflamation ? Har inte hört det förut men ont gör det ju.
Fick något recept på några droppar som jag ska använda 3 gånger om dagen i en vecka nu. Hoppas på en förbättring.

Nu funderar på att åka ner och gymma någon timme eller så. Skulle vara skönt fakiskt men det är inte så jätte kul att träna själv. I så fall får musiken i hörlurarna bli min sociala vän.

Här tar det stopp för idag. Hör av mig i morgon, yes !

Kram


Just nu strosar jag omkring svartklädd, men väldigt skönt måste jag säga med leggins, linne och en stor svart cardigan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0