Laddar ..

Jo men visst är det en härlig lördags morgon! Solen skiner och allt känns så underbart.
Har precis ätit frukost och druckit grönt teh. Det är faktiskt riktigt gott och så är det nyttigt!

Laddar lite smått inför kvällens planer. Det står nämligen party på schemat och det ser jag fram emot. Jag hoppas jag slipper bli besviken på en så efterlängtad kväll.
Det bli nog bra :)

Nu på förmiddan/eftermiddan ska jag göra några ärenden och styra lite här hemma också.

Hörs
Kram


Från det ena till det andra.

Något som jag stör mig på och verkligen ogillar är KICKS nya reklam! Varje gång den kommer upp i tv rutan känner jag irritationen sprida sig över hela kroppen.

Har ingen bra förklaring på varför det är så.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0