Han är för go han Roger

Tjosan :)

Då var det ytterligare en ny vecka och en seg måndag.

Skoldagen gick väl hyffsat bra och avslutade den med ett bra utvecklingssamtal.
Bara för att jag var så duktig åkte mamma och jag förbi spicy hot och köpte hem lite god mat. Mumma!

Ikväll är det träning som gäller, ska bli skönt efter en helg som denna. Blir ett medelpass med Roger, han är för go han ! Riktigt bra också :)

För att fördriva tiden lite ska jag mysa ner mig i sängen och se en film.

Vi höres i morgon
Kram

Hittade en bild sen i höstas. 
Är vi inte snygga i våra sexiga kockkläder ? Haha gud ja !

Kommentarer
Postat av: Frida

hahahaha mjo väldigt söt va ;)

2010-03-30 @ 16:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0