Det förvånade mig inte

Ja ni, igår eftermiddag mådde jag prima men sen när jag kom hem började jag känna feberfrossa och mådde inte så jätte bra.
Under tiden när jag låg och kolla på let's dance fick jag feber och den steg, det kände jag. Kollade tämpen och det fårvånade mig inte att det stod 40 grader!

Har inte kunnat sova mycket den här natten, hela kroppen har värkt och mina halsmandlar känns som pingisbollar.. I det här läget får man tycka synd om sig själv :(
Just nu har jag ingen feber men halsmandlarna behöver vi inte ens tala om.

Vet inte vad jag ska göra idag. Är faktiskt sugen på att gå på bio, men det får man väl se senare.

Hör av mig sen :)
Kram

Kommentarer
Postat av: frida

stackars dig gumman <3 :(

2010-03-13 @ 13:24:27
URL: http://fridaaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0