Det bara forsar

Hej på er !

Har inte skrivit sen i måndags, och det för att jag inte sovit hemma på två nätter.
Men nu är jag här igen!

Idag blev det en runda på stan. Har faktiskt kommit in rätt fina saker, mycket sommarplagg. Det gillas !
Fick med mig ett par shorts hem idag. Dom var riktigt sköna och jag tror dom kommer användas flitigt i sommar.

I morgon är det sista dagen innan lovet och sen sista dagen för Kurs A i servering.
Har ju serverat nu i 4 veckor och det har gått bra tycker jag. Samtidigt som tiden bara rinner iväg, eller snarare sagt forsar iväg !

Nu ska jag snart sova men först lite tv.

God natt mina vänner :)
Kram


Här har vi dom.
Egentligen är dom svarta, men blev tydligen lite halvt grå i blixten.

Kommentarer
Postat av: frida

faaaaan va snygga dom va röö :D

2010-04-01 @ 18:12:28
URL: http://fridaaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0