Tillslut

Sitter här och äter äkta vaniljglass, det är så underbart gott !

Pratade med min vän Stina i telefon alldeles nyssens. Blev mycket snack och planering inför midsommar.
Kanske inte har nämnt att det blev tillslut midsommarfirande för mig i alla fall :)

Ska ut till en ö med mina nära och kära men också okända?
Hoppas verkligen att allt blir lyckat och att allt går rätt till.
Är redan riktigt taggad!

Nu ska jag ta en sked till med glass sedan sova.
I morgon ska det bli fint väder så då blir det antagligen sol och bad:D

God natt
Kram


Kommentarer
Postat av: Stina

vi får ju hoppas på de bästa som sagt! :D

2010-06-22 @ 23:10:46
URL: http://stinalinneaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0