Ledig

Hallå där !

Idag har jag ju somsagt vart ledig och det behövdes verkligen!

Så idag blev det en tripp till det såkallade Bönegården. Där blev det sol och bad med mor och Kjell.
Brände mig riktigt rejält, men det gör inget med tanke på att jag knappt hinner få någon sol pga jobb.

Har även vart i Söderköping nu ikväll och ätit på restaurang nere vid båtarna. Så himla mysigt !
Köpte såklart en glass till efterrätt, får man ju ej glömma när man är och besöker Söderköping:)

Sitter och svettas ihjäl här inne i mitt rum vet inte vart jag ska ta vägen.
Ska försöka sova snart för mycket sömn blir det ju inte nu förtiden, ibland kan värmen också ha nackdelar..


Ha'de bra !
Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0