Underbart

Halloj!

Känns underbart just nu. För i morgon jobbar jag min sista dag på sportscamp och jag bara dör av längtan. Har stundtals vart ett rent helvete så nu jäklar tar jag semester.

Kom hem nyss från en lång powerwalk. Var riktigt skönt måste jag säga :)

Har även vart i Linköping idag på ikano huset. Hittade ett par shorts och ett skärp.

Så nu blir det sängen för min del är så trött!
Hoppas ni haft en bra dag

Hörs:)
Kram

Passar även på att säga grattis till min väninna Clara som fyller år idag! Puss på dig gumman :)




Dock ser shortsen vita ut och det är pga av blixten, dom är egentligen väldigt ljusa bara



Två snyggingar jag fick med mig hem igår




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0