vilken tur !

Hejsan !

Äntligen är det torsdag. Tycker det är en sån härlig känsla när det är torsdag för då vet man att helgen är nära nu och det ska bli så skönt med helg!

Idag hade vi prov i livskunskapen och jag hade förväntat mig ett mycket svårare prov men som tur var så kändes det väldigt bra efter. Tror jag får bra resultat.

Efter skolan mötte jag och frida upp emma. Vi gick vidare till fräcka fröken och tog oss en fika. Där satt vi ett bra tag och hade det trevligt.
Och nu har jag sett reprisen av andra avenyn som gick igår. Det är så bra !

Ska bara ta det lugnt nu och sova tidigt ikväll med. Eftersom jag börjar 08.10 i morgon.. jobbigt.

Hörs i morgon.
Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0