pust..ta mig härifrån

halloj.

Skolan har ju då börjat och det kändes inte alls bra.
Är trött redan efter första dagen.
För det första har jag glömt att läsa en bok under lovet och till det skulle det vart en bokrecension.
För det andra har vi matte prov på fredag, har glömt typ hälften av allt som har med det kapitlet att göra.
Pust ..
Hur ska jag orka detta?
Matte provet ska väl gå bra hoppas ja, men boken är det stora hindret. Hatar att läsa böcker, absolut inte min grej. Det kommer ta tid för mig att läsa en bok plus att jag inte ens hittat en bok !
Får väl se hur det här slutar.

Har bara tagit det lungt idag. Men i morgon är det träning som gäller, känner att det är dags för regelbunden träning igen.
För nu jäklar ska jag gå in för det mer än vad jag gjort förut.

Hoppas ni får en bra vecka. Nu ser vi fram emot de underbara fredagarna igen!
Underbart, visst ?

Sov gott.
Kram :)

Ta mig tillbaka !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0