fruit

Hello !


Kom hem för en stund sen. Blev ju som sagt restaurangmat idag. Åt god buffé där allt möjligt ingick.

Snart kommer nog frida hit vad jag vet.
Vi ska inte göra något speciellt, bara ta det lugnt och se film. Och till filmen vill man ju såklart ha något gott att tugga på, känns så tomt annars. Så det får helt enkelt bli massor med frukt och kanske att vi gör fruktsallad. Fast ska jag vara riktigt ärlig så blir inget lika gott som choklad. Jag kommer sakna min marabou så enormt mycket. Frukt ersätter inte godiset på samma sätt.
Men det får helt enkelt duga.

Jahopp. Då var det inte långt kvar till skolan börjar igen.
Känns inte alls bra. Mår bara dåligt när jag tänker på det.
Något som får mig på lite bättre tankar är min födelsedag. Det är inte så långt kvar till den inte.
Faktiskt bara 16 dagar kvar!


Hörs senare.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0