allt och lite till

hellu !

har blivit lite dålig på uppdatering tycker ja. fy på mig !
ska skärpa mig.. snart. för just nu när man har lov orkar jag faktiskt inte skriva så mycket.
 
söndag igen. även fast det är lov så är söndagar ändå hur tråkiga som helst.
får se vad jag hittar på ikväll. händer väl alltid något trevligt :)

var på stan tidigare i dag och köpte en fin tröja på MQ-rean. bild på den kommer.
ska ja vara riktigt ärlig så är jag trött på rean. kan det inte komma in lite nya kläder nu så man slipper den gamla skiten. ut med det gamla och in med det nya för fasen!


förövrigt så har vi ju nu ett nytt år.
mitt nyårslöfte för i år är att sluta äta godis och all skit mat som man stoppar i sig. ska bli så skönt med en ny inställning, rebecca och frida är också på, vi ska klara det tillsammans minnsan.


nu ska jag mysa ner mig i sängen och glo ner tv:n tills jag får fyrkantiga ögon.

ha en fortsatt trevlig kväll.
Kram :)


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

sööööötbild!! :D

2010-01-04 @ 12:16:45
URL: http://orlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0