Ny vecka, mycket stress

hej på er !

Vill bara börja med att säga tack för en jätte trevlig fest i lördags.
Jag hade det hur kul som helst och jag tror inte jag är ensam om det.
Det var bra musik och mycket trevligt folk som jag inte träffat förr.
Blev firad riktigt ordentligt och det uppskattade jag något otroligt !


Idag är det ju då måndag igen och det känns inte bra alls.
Har massor att göra den här veckan plus att det är mycket i skolan nu.
Usch ja.

Var på stan förut med frida alexandra och frida.
Köpte träningsbyxor, strumpor, mössa, ett par leggins och en tröja.

Ikväll ska jag ut och powerwalka med Rebecca. Ska bli skönt faktiskt :)

Ha en bra kväll!
Kram


Träningsbyxor Stadium

Strumpor och mössa Stadium

Tröja Ginatricot

Leggins Ginatricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0