Världsbäst på att åka skidor ?

tjenixen !

Måndag igen och den här gången tar jag det inte lika hårt för att det är sista veckan innan lovet!
Det ska bli så underbart skönt med lov, ohja.

Har precis vart och handlat med mamma. Följde med för att handla lite god saker tills i morgon, ska nämligen till romme med skolan.
Hoppas på en riktigt rolig dag med mycket skratt!
Men jag får inte förvänta mig att jag ska komma hem hel.. är inte direkt världsbäst på att åka skidor om jag säger så.
Men det blir nog bra med det ;)

Ikväll blir det träning med Emilia ska bli skönt, får väl hoppas att bussen kommer denna gång.

Ha en bra vecka
Kram


Bild från förra året :)





Kommentarer
Postat av: LINNÉA

vad ska ni köra? :D

2010-02-15 @ 16:49:56
URL: http://orlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0