Snälla Buss 119, gå och dränk dig

Asså fy fan.
Jag är så jävla irriterad just nu, har verkligen lust att stämma buss 119.
För det första gick jag ut klockan 10 för att ta en tidigare buss ner till friskis för att komma i tid eller rättare sagt lite tidigare.
Jag och Emilia står och väntar.. det går 10 minuter, det går 10 minuter ytterligare, det kommer en buss, bussen kör förbi, och tillslut kommer ingen buss alls.
Blev ingen träning, tack för det säger jag bara !
Usch fy fan.
Tycker det är riktigt jävla konstigt att alla andra bussar passar sina tider och inte 119 ?

Känns ju helt meningslöst att ställa klockan på 9 en lördag när man inte ens kommer iväg.

Det här har förstört min dag kan jag lova.
BUSSJÄVEL !!!


Kommentarer
Postat av: R E B E C C A. CMK

JÄVLA BUSS !!!!!!! ÅHHH lider med dig gumman :O

2010-02-13 @ 10:57:12
URL: http://rchristina.blogg.se/
Postat av: frida

Åhh fy fan vad irriterande :O du borde ringa igen och va riktigt arg! och säga att du missa träningen osv bara för de

2010-02-13 @ 11:17:57
URL: http://fridaaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0