sjuk !

Ja sjuk är vad jag är. Är verkligen jätte förkyld, ögonen rinner stup i kvarten.. tycker synd om mig själv faktiskt.
Gick hem från skolan idag. Hyrde film och hade det mys. Åt glass och morötter med dipp också, kände att jag var värd det.
Sen kom frida efter ett tag med natugodis och tacochips. Ja ni hör ju hur det låter, mycket onyttig dag men det sket jag i. Jag är ju faktiskt sjuk :) Då är det okej !

Tveksamt om jag går till skolan i morgon, får se hur det känns då.

Nu ska jag se på familjen annorlunda och fortsätta med lite nässpray. Jag snyter ju näsan så hårt att hjärnan snart ploppar ur. Hatar att vara sjuk.

Ha det bra :)
Kram




Mycket avändbart vid förkylning.
Man häller det i kokande vatten och står sen över ångan och andas in den.
Blir väldigt starkt i näsan och det är istället för nässpray.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0