Jag hissar snön och dissar ..

Vet ni vad jag kom att tänka på..

Dom flesta hatar ju snön. Inte alla men dom flesta.
Men jag tycker tvärtom.
JAG ÄLSKAR SNÖ ! Den är vit, den lyser upp, den är mjuk, den är mysig, den ställer in skoldagar, den är helt enkelt gjord för mig.
Tycker det är så mysigt när man verkligen är tvungen att ta på sig fetaste jackan och den snyggaste mössan för att gå ut. UR MYSIGT.
Hellre snö än grått, tråkigt, blask och regn. Håller ni inte med? 
Jag hoppas verkligen att snön stannar ett tag till, det gör inte mig något alls :)
Hissar verkligen snön.



Det jag mest ogillar och vill näst intill skjuta är bussen 119!
Det finns inte ett rätt med den bussen.
Den kommer aldrig i tid. Antingen för tidigt eller alldeles försent, eller inte alls.
Jag själv har ringt och klagat men jag fick inte något direkt svar på frågan varför den aldrig kommer i tid, för enligt dom var det absolut inga problem.
Alla andra bussar håller sina tider men inte den?
Jag undrar om den bussen har alla hästar inne ?
DISS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0