Jag är så stolt !

Men hallojsan!

Precis hemkommen från romme och dagen där blev lyckad !

Jag var inte så dålig som jag trodde, har ju iofs åkt förut men inte så bra som idag !
Jag är stolt över mig själv för att jag åkte alla svarta backar och fortsatte med det hela dagen lång.
Det var en sån otroligt skön känsla !
Ska nog klappa mig själv på axeln för det :)

Synd bara att Emilia inte kunde följa med idag pga sjukdom och stackars frida som följde med men blev lite små sjuk under vistelsen.


Nu ska jag duscha och sova !
Blev bara 4 timmars sömn för mig inatt och jag har inte sovit varken påväg dit eller hem.
Får se om jag verkligen orkar upp till skolan i morgon, ska nämligen vara i restaurangen och det känns inte alls bra!

Hör av mig i morgon
Kram










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0