PLUGGPAUS

God kväll!

Sitter här och har en liten plugg-paus. Blev precis klar med ett projekt arbete som jag suttit och skrivit på i ungefär en och en halv jäkla timme ! Ryggen går nog av snart och hjärnan lägger nog också ner verkstaden snart.
Och det är inte slut än heller. Har ännu en uppgift att göra som jag starkt funderar på att skita i för jag orkar inte mer ikväll. Allt ska in i morgon men jag får väl be om att skjuta upp den sista uppgiften.. usch och fy för plugg.

Idag blev det ett intensivpass på friskis. Det är nästan lika jobbigt varje gång, men det är så himla skönt när man kan ta i tills man verkligen tar ut sig helt. UNDERBART!

Ska alldeles strax krypa under täcket och bara njuta av värmen och min underbara säng :)

Får se när jag slänger in nästa inlägg mina kära.
 
KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0