Lovely christmas

God natt ?

Har umgåtts med min underbara vän Emma hela kvällen. Vi har bakat tandläkarskräck, lagt glasyr på pepparkakor och ätit massor sött! Så mysig kväll :)

Nu är det julafton om knappt två dagar, det känns helt sjuk faktiskt. Älskar julafton, älskar maten, älskar släkten.

Något jag vet att jag ska få i julklapp är en tatuering. Jag har länge funderat på det enda sen 9:an och nu vet jag exakt vart och vad jag ska ha. Det kommer bli bra ! Är nästan 100% säker på att det kommer att ske på Luky 7, och jag vet att de är riktigt duktiga där.
Är så spänd men ändå så förväntansfull. 

Säger inte mer just nu så ni får helt enkelt följa och se :)

Ska sova nu, höres !
KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0