ICKEGLADALÄSARE

Halloj mina glada och icke glada läsare !

Märker att jag fått några negativa kommentarer på senaste tiden.
Alltså haha, det är rätt så underhållande på ett sätt. Vet inte riktigt vad de försöker få fram ? Men de gillar mig antagligen inte.
Men vet ni vad, jag lider inte av det! Personen/personerna får mig bara att skratta :D Humor på hög nivå det där !

Till något helt annat nu.
Har vart en helt vanlig dag för min del :)
Började med lite sovmorgon, SKÖNT! Sen blev det skola somvanligt som bara bestod av två lektioner.

Efter det blev det ut och köra lite bil. Det går ju som på räls måste jag säga !
Körde efter det ner till friskis för ett intensiv pass.

Så nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova. Har sån jäkla huvudvärk, den har förföljt mig i ca 3 veckor nu. Vet inte vad det beror på men jobbigt är det i alla fall.

Aja ska inte skriva mer ikväll nu :)

Sov gott
KRAM






Kommentarer
Postat av: R E B E C C A. CMK

emma kan du skicka deras sista ipsiffror till mig. för ja har också stäörda läsare. som kommenterar. så det kan ju vara samma för de håller på med linnea i min klass med. PUSSSSS

2010-12-16 @ 09:21:31
URL: http://rchristina.blogg.se/
Postat av: Anonym

äh, inge o bry sig om.

avundssjuka och omogna uppenbarligen :]

du är vacker du o verkar smartare än o bry sig om det där :]

2010-12-16 @ 15:11:23
Postat av: mmmmm

bra blogg och du var ju fin som snus tycker jag

2010-12-21 @ 21:20:05
URL: http://vitmakt.negerslakt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0