Gårdagens Julafton

God morgon på er :)

Blev en jätte bra julafton för min del igår !
Började hos min morfar där det blev lite morgonfika och julklappsutdelning och sedan vidare till kusinen Robin och hans flickvän där det blev ytterligare mer julklappar. Riktigt mysigt eftersom de precis fått barn ihop! En söt liten tjej fick dom :)

Sen var det vidare till mina andra kusiner där maten serverades. Gott, men man tröttnar snabbt på julmat måste jag säga.
Blev sedan en sista tripp ut till pappa där det också blev julklappar och mängder av godis. Trodde ett tag att jag skulle spy.

Idag blir det mer julfirande men veti fasen om jag kommer kunna få i mig maten.. ett I lands problem skulle jag nog kalla det.

Vi höres senare
KRAM

God jul i efterhand !


Kommentarer
Postat av: Marielle

sv: ja känns som evigheter sen! helt sjukt, så får det inte vara! vi får ses snart :*

2010-12-25 @ 16:22:47
URL: http://maaariellejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0