20101221

Hallå !


Nu är det jullov ni ! Ska bli så himla skönt med massa sovmornar och lediga slöa dagar :)
I morgon ska jag sova extra länge bara för att.

Idag slutade vi skolan runt halv tolv. Så efter det gled jag ner till stan och solade med Josefin. Så nu är jag helt sönderbränd. Ska inte sola på ett tag nu!
Blev även ett gympass idag, riktigt skönt. Efter det belönade jag mig med en stor sallad från paus.

En riktigt härlig dag för min del.
Har resten av kvällen bara legat och tittat på film.

Nu ska jag nog sätta på ännu en film och sedan sova så gott :)

Ha det bra så höres vi !
KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar din nya design stenhårt !

2010-12-21 @ 23:08:24
Postat av: Anonym

sv: tack så mycket ! :)

2010-12-22 @ 22:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0