Sad

Hej på er !

Ni får ursäkta för lite dålig uppdatering men jag har inte haft tid eller varken lust till att skriva.
Men nu är jag tillbaka :)

Sitter här hemma och bara tycker synd om mig själv. Antagligen för att jag har blivit riktigt förkyld och för att skolan börjar i morgon. Inte så passande att bli sjuk då.

Men å andra sidan är det snart den 25 och det betyder lön ! Ska förhoppningsvis åka upp till stockholm nästa lördag med mor och höst shoppa. Har ju börjat komma in hur snygga höstkläder som helst! Och skorna ska vi inte tala om.

Nae nu ska jag lägga mig i sängen och se på en film. Hoppas verkligen att jag frisknar till lite tills i morgon.
 
Skriver antagligen mer i morgon :)
Kramisar




Hade tänkt mig ett par sådana godingar, riktigt snygga !


Kommentarer
Postat av: emma c

har också sånna :D riktigt sköna!

2010-08-22 @ 23:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0