Nervöst

Då var vi tillbaka till denna evigt tråkiga söndag.
Och jag är hur nervös som helst inför morgondagens första dag på min praktikplats. Kanske för att det är servering och det är inget jag vant mig vid ännu. Hur fasen kan dom skicka iväg mig på praktik direkt när jag bara haft 4 veckors servering en gång i ettan ?
Kan ju undra hur dom tänker.. Hoppas verkligen att min handledare inte förväntar sig för mycket av mig.

Nu snart ska jag ner och möta Frida och Evelina, ska till ingelsta och köpa mig ett par nya träningsskor nu inför friskis nya termin.
Sen blir det nog bara hem och slappa, det är ju ändå söndag :)

See you later, alligator

KRAMIS




Någon mer som kanske lagt märke till den nya lindex reklamen ? Det har jag i alla fall och låten som är med i den förföljer mig.
Så nu hittade jag den på youtube och den är faktiskt bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0