höst ?

God morgon på er !

Är det nu hösten är här eller ? Har inte vart det minsta varmt dom senaste dagarna.
Det är bara grått grått grått.. och nu har det börjat bli riktigt kallt också.
Fast å andra sidan är det mysigt. Eftersom vädret inte verkar ha någon vändning nu kan det lika gärna bli höst på riktigt :D

Jaha då ska man alldeles strax iväg till praktiken och jag är sjukt nervös! Hoppas verkligen att det går bra, önska mig lycka till ?

Aja ni får ha en bra dag, hör av mig ikväll :)

Kram



inte långt kvar tills det ser ut såhär

Kommentarer
Postat av: Marielle

hösten är fin tycker jag. lite för kallt bara men annarst är det superfint :)

2010-08-30 @ 17:56:52
URL: http://maaariellejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0