Fredag

Hallå där !

Tog lite tid där ändå att komma igång med bloggandet.
Bor inte hemma hos mig just nu pga renovering i badrummet. Därför blir det inte så mycket skrivande från min sida.
Men ni kan ju hålla utkik nån gång ibland :)

Idag är det ju fredag och hela dagen har vart allmänt lugn och skön.
Såg precis klart en filmen The karate kid med Evelina och Frida. Den var faktiskt bra tyckte jag ! Trodde den skulle vara mer för småttingar så att säga, men den kan jag rekommendera.

I morgon blir det stockholm med Emma, mamma och Kjell.
En heldag med bara shopping! Det ser jag fram emot och jag förväntar mig att hitta ganska mycket faktiskt :D

Ha en trevlig kväll !

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0