Mammas fantasi

god morgon !

Idag är jag så lycklig, för att solen skiner och äntligen är det lov! Gu'va skönt det ska bli att få sova ut dom timmarna man mister på alla andra vardagar. Det kom i rättan tid.

Sitter här och äter ägg. Jag äter det varje dag men just för att det är påsk så kände jag att det var passande idag.

Fick ett påskägg av mamma förut och vet ni, det var bokstavligen ett påskägg. Hon hade tagit sönder ett rått ägg och hällt ut innehållet. Sedan lagt i 300 i den och tejpat ihop den.
Och eftersom hon vet att jag alltid äter ägg hade hon lagt tillbaka den i äggförpackningen där jag hittade den förut.
Haha vilken fantasi hon har! Men tack mami :)


Nu ska jag börja göra iordning mig snart, för sen blir det stan.

Hör av mig senare.
Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0