Jag tror gud älskar mig

Hello !

Mår ni bra mina vänner ?

Idag har jag sprungit runt och letat converse över hela stan. Finns ju inte kvar ett enda par i stan ( i färgen svart ).
Därför åkte jag och mamma ut till maxi där vi hoppades på att hitta ett par, men nej.
Den sista utvägen var ju då Hageby centrum.
Och vet ni. DET FANNS ! Jag hade en sån tur för dom hade fått in idag. Snacka om att jag blev överlycklig :)
Så jag råder er som är ute efter converse i högre modellen vita eller svarta, åk till Hageby!

I morgon är det valborg och det ska firas!
För det första ska vi fira Angelica som igår fyllde 17. Grattis i efterskott gumman !
Och sen såklart blir det ju valborgsfirande samtidigt. Är riktigt taggad :D


Nu ska jag se reprisen av andra avenyn sen sova.
Kram







Igår kväll följde jag med skogsmullarna Ante och Benjamin ut till ? Ingenstans.
Tydligen något landställe.
Riktigt mysigt måste jag säga, med öppenbrasa och film.




Kommentarer
Postat av: frida

vilken affär i hageby? :O

2010-04-29 @ 22:40:44
URL: http://fridaaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0