God förmiddag !


Kom precis hem från pappa.
Blev verkligen en slappar kväll igår, och massor med godis. Blir inte mer på ett tag nu.

Idag ska jag inte göra så värst mycket.
Ska bort till stadium arena och hälsa på lilla jocke som tydligen jobbar lite där den här helgen eftersom det är någon slags basket cup ?
Efter det vet jag inte vad som händer.

Alla mina tjejer ska på party ikväll, men inte jag.
Känner för att ta det lugnt den här helgen och spara mig till nästa helg. Bra det också ibland :)


Kanske skriver senare
Kram och GLAD PÅSK !



Fick med mig en ring hem igår. Indiska 79:-



Kommentarer
Postat av: R e b e c c a. CMK

Glad påsk hjärtat mitt!! Jag ska inte heller parta i helgen:) Är ismåland. Saknar dig puss

2010-04-03 @ 13:52:28
URL: http://rchristina.blogg.se/
Postat av: Frida :)

så du köpte den fina ringen tillslut ;) den va skit snygg! :) <3

2010-04-07 @ 01:01:31
Postat av: Anonym

sv frida: haha ja, jag kunde inte slita mig ifrån den ! tack :D <3

2010-04-07 @ 18:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0