info om gårdagen..

god morgon.

lite info om gårdagen. efter skolan blev det gymmet med tjejerna dalal emilia och frida. riktigt skönt må ja säga.
jag och frida åkte hem till henne efter det och tog det lugnt. såg på film och åt god mat. blev också idol på det.


vid halv tio nån gång åkte jag och mötte upp niclas. vi tog en liten kvälls promenix.. i kallne. för kallt var det.   
när jag kom hem somnade jag som en stock. har vart en jobbig vecka.


idag hade jag tänkt träffa evelina ett tag, henne har jag saknat mycket !
ikväll åker jag nog till min kära pappa. får väl se om jag sover kvar där inatt också :)

ha en bra lördag !



gammal låt. men otroligt undebar ! älska älska .. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0