andra avenyn är lite B..

hej gott folk.

kom hem från emma för ett tag sen. var där med clara, blev idol och godis !

sitter just nu på golvet.. just ja golvet. 
för vi ska nämligen måla om i mitt rum, skrivbord och hela skiten är utplockat. allt förutom säng, tv och data. det allra viktigaste.. men det lär väl också åka ut snart. tyvär.
börjar redan få ont i ryggen.

tänkte kolla på andra avenyn nu.. vet inte om det är lika bra som förut men eftersom jag ändå sett alla avsnitt hittills kan jag ju inte bara sluta följa det. det är ju lite B ibland med skådisar osv. men somsagt, kan inte sluta följa det.

ni får sova så gott för det ska jag. Kram :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0