svetten rinner..

tjosan !

sitter här och svetten bara rinner, har precis vart ute och sprungit. så mysigt att springa när det är mörkt!

idag har jag vart på stan med emilia och clara.
jag hittade en fest klänning som jag hade tänkt ha på fredag när alla tjejer ska träffas hemma hos frida. som en liten återträff kan man säga. sen hittade jag även en fin ring. bilder på det kommer !

nu hade jag tänkt duscha sedan äta kyckling sallad.
ha en bra kväll, inte långt kvar till lov nu. håll ut folket !


Kram

 
  mina nya stövlar på bild, syns inte så väl men det är höga stövlar som går en liten bit över knäna.
älskar dom !


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

sv: TACK! :D

2009-10-21 @ 22:16:34
URL: http://orlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0