spicy hot

god eftermiddag kan jag väl börja med.

idag är det ju studiedag för dom allra flesta. riktigt skönt !
har vart och hälsat på ektorp idag med dalal. alltid trevligt att träffa våra förra lärare.

åt nyss spicy hot, det är så himla gudomligt gott ! och för er som aldrig har ätit det.. ni har missat något kan jag lova. tipset är väl att ta sig till kungsgatan där det ligger.

snart blir det stan med rebecca och frida. ska kolla lite sen kanske vi tar en mysig fika nån stans.

ikväll är det träning som gäller. det ser jag fram emot :)

Kram

                                      


Kommentarer
Postat av: Danii

träffade mig:D<3

2009-10-01 @ 15:43:05
URL: http://seananddanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0