ny vecka, långt inlägg

hej på er :)

dagen har vart bra.jag läste mitt horoskop tidgare idag, det ser ut som att jag har en bra vecka framför mig.
jag tror faktiskt på sånt, jag är lite lättlurad när det gäller horoskop och myter av samma slag. men varför skulle det inte vara sant ? det brukar ju stämma in väldigt ofta.

efter skolan gick jag och frida till stan och dreglade efter alla fina höst skor som har kommit in. vi provade skor hur länge som helst och jag hann bli kär i många !

vi passade även på att träna när vi var på stan.
först hade vi bara tänkt gymma, men sen såg vi evelina och olivia där så det blev både friskis pass och gym. känns jätte bra nu efter åt.
påvägen hem mötte jag emilia, hon fick med mig på en solning i vilbergen.

om man sammanfattar dagen så har jag hunnit med mycket.

i morgon har jag sovmorgon, ska bli riktigt skönt.

Kram


bild sen i fredags. jag bjuder vetni !



Kommentarer
Postat av: Marielle

du likna kenza där :D

2009-10-12 @ 22:22:47
URL: http://maaariellejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0