kvälls inlägg

hej på er!

Det blev en hård träning idag. Det var behövligt och så var det riktigt roligt! jag tycker om utmaningar och det är precis vad friskis går ut på. 

jag pluggade klart hotell förut och har precis duschat.

Imorn är det fredag/helg. Gud vad veckorna går snabbt. Det känns som att det var helg nyss ? Aja ska bli skönt i alla fall.
Får se vad som händer imorn kväll. Jag och frida funderar på att gå på bio.. men vilken ?

Nu ska jag försöka sova, ska upp klockan 05.30 imorn.. inte mycket sömn här inte.

Ha'de. Kram

mys bilder från stan, med rebecca och frida <3














Kommentarer
Postat av: Danii

bästa emma<3

2009-10-02 @ 16:15:41
URL: http://seananddanii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallooooj emma! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0