tick tack ..

hej på er !

sitter hemma i kummelby och tycker att tiden går alldeles för sakta.

har hunnit med att lämna katten på ett katt hotell, där ska han bo tills vi kommer hem.
sen har jag också passat på att övningsköra lite. gick faktiskt bra om jag får säga det själv.

i eftermiddag bär det av till teneriffa. åker från norrköpings flygplats den här gången.
ska bli riktigt skönt att åka direkt här ifrån så man slipper bila upp till arlanda.  

kommer sakna mina nära och kära men jag lovar att sola åt er, blekfisar :D

hörs om en vecka!

Kram


 

Kommentarer
Postat av: jenny

HHHEEEEEY! fin blogg du har stumpan!

jag saknar ert tjejgäng lite faktist, heh

så vi får dra ihop något snart? :)

2009-11-09 @ 20:37:19
URL: http://jennyycarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0