8 maj

då var det fredag igen. skönt. skolan idag började med mentorstid sen stuga. sen var det no som var typ lite diskussion om efterfråga och utbud det slutade med olja och biogas och jag vet inte vad. sen var det spanska och eftersom det var pankakor idag så tar maten slut om man inte hinner i tid till matsalen så vi fick sluta en kvart tidigare, trodde faktist inte att irene kunde vara så snäll. sen i slutet var det musik. nu har vårt band börjat på en ny låt, kommer inte ihåg vad den hette men ska bli kul att fortsätta med den. jag har börjat på el-guitarr och evelina har börjat spela bas, hehe gymt. Nu för en stund sen eller rättare sagt en timme kom jag hem. Har ätit och nu sitter jag här. vet inte vad som händer ikväll sån som märks. trevlig helg, puss ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0