6 maj

vad sa din inre röst ?
idag: ja skolan idag gick inte alls för bra kändes förjväligt allting faktist. förutom nationellaprovet i svenska som jag hade idag. det var muntligt och det hade jag med rebecca, hanna, madde och robin. gick super bra. hade även no prov idag, hann inte klart med det så jag får fortsätta med det på fredag. efter skolan gick jag till gymmet med dalal. blev en snabbis för snart är det möte i skolan eller typ grillning med föräldrar och elever. blir nog bra :)

igår tisdag: först skola med nationellaprov som gick dåligt. sen hem efter so:n. när jag kom hem ringde jag evelina som kom efter ett tag. vi cyklade ner till strömmen och tog ett varv. sen åkte vi hem till mig och åt. sen åkte vi ner och solade på gymmet. sen efter det blev vi väldigt sugna på något gott så då fick det bli glass. vi åkte hem till henne och såg på film. efter det kom ju solen fram så då blev det en liten promenad. sen gick jag hem blev en dusch och sen tog jag det bara lugnt hela kvällen. blev lite plugg också.


Kommentarer
Postat av: amanda

ofta du va i makadi ? :)

2009-05-08 @ 22:01:10
Postat av: emma

nae jag var i egypten (:

2009-05-09 @ 12:27:25
Postat av: amanda

men alltså makadi i egypten, makadi bay , hotell makadi palace lr grand makadi ? :)

ser ut som dt iaf :)

2009-05-10 @ 00:36:24
Postat av: emma

jaha haha. nae där var vi inte :)

2009-05-10 @ 13:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0