4 maj

hejsan, har inte orkat skriva under valborgs helgen har haft annat för mig. idag var det skola och det gick snabbt som vanligt på måndagar. efter skolan följde emilia med mig hem. vi åt och pluggade. sen efter en timme ungefär gick vi hem till thobbe. emilia föreslog en film som jag inte kommer ihåg vad den hette men hon sa att den skulle vara bra... men den var verkligen inte bra. det var en meningslös film som handlade om en clown som tillslut var en spindel i en kloak ? den var kanske tre timmar lång så det var inte så konstigt att både emilia och thobbe somna.  men då vet man att det är inget att se om. sen när den var slut gick jag hem och åt. efter det tog jag och mamma en lång promenad runt staden. blev en glass på det också. så nu kom jag hem för en liten stund sen och det blir nog inte så mycket mer ikväll bara ta det lugnt framför tv:n eller något :) ha det bra, puss !


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag sa inte alls att den va bra ;o jag sa bara att den va läskig <3

2009-05-05 @ 19:40:20
Postat av: Anonym

/ emilia haha :)

2009-05-05 @ 19:41:20
Postat av: emma

men sak samma, jag vet att du tycker att den är bra :D<3

2009-05-06 @ 07:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0