31 maj

helgen har vart suverän
idag:
 vaknade vid 8,  blev att äta frukost och sen ut och springa strömmen. faktiskt jätte skönt när det är så undebart väder. sen cyklade jag hem och duscha.
vid 12 något sånt kom pappa och hämtade mig. åkte ut till han och solade typ hela dagen. sen när han skulle skjutsa hem mig övningskörde jag lite smått, gick faktiskt jätte bra och kul var det också :D
när jag kom hem duschade jag igen sen mötte jag frida ett tag och sen blev det hem igen. ska nog bara ta det lugnt nu och se på tv eller något.

lördag: igår började det med solning på galje med frida becca och dalal.
 sen hem och duscha lite snabbt. sen efter ett tag kom jocke och hämtade upp mig och åkte vidare hem till honom. först blev det lite tv sen kurrade det i magarna så vi lagade tacos. bästa kockarna är vi! inte för att det så jätte svårt att laga tacos men ändå.  sen blev det film, kommer inte ihåg vad den hette. sen tog vi det bara lungt och vid halv tolv skjutsade han hem mig. tack för den dagen !


fint va? jag som gjordet

gott..

min lilla gullegris vad jag tycker om dig!

schtek i solen


Kommentarer
Postat av: elnaz

aså emma ! ja älskar din klädstil :) (Y)

2009-06-02 @ 20:45:24
Postat av: Anonym

oh vad glad ja blir gumman, tack :)

2009-06-02 @ 21:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0