28 maj



började dagen med no och vi hade en vikarie som vi hade igår i svenska.
tycker så synd om han för han är så nervös hela tiden, han stammar och lesspar (staving?). och eftersom han är typ lite ny och vilse på skolan så vid lunchen satt emma och kollade runt lite och såg att han var väldigt vilse och tog glas som han trodde var rent men han tog från dom ifrånställda glasen som skulle diskas ! hahaha fy fan där tyckte jag verkligen synd om människan. sen tillslut fattade han väll att han hade tagit fel när han skulle ställa tillbaka glaset men då hade han ju redan druckit ur det. hahaha, aa så kan det då.

har vart hemma ett tag nu. har pluggat musik som en galning sen har jag broderat lite för det ska vara klart i morn. har även ätit jordgubbar med mjölk, verkligen dö gott. ska ut med dalal snart. ha'de, puss !


Kommentarer
Postat av: linnea

naeee, stackars :(

jag klarar inte av sånt där. jag hade gått fram å sagt nått. :(

nae.. :(:(:(:(

haha.

men nae.

fan.. :(

2009-05-28 @ 19:06:06
URL: http://linneas.tk
Postat av: emma

ja vet det var synd om han, vi tänkte gå fram och säga något men vi hann inte för ens han hade börjat dricka xd

2009-05-28 @ 21:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0