25 maj


idag har skolan gått kanoners. evelina följde med mig hem efter det och jag bytte om för att springa strömmen. riktigt skönt att springa i det här vädret må ja säga! sen gick vi hem till mig och gjorde inget speciellt. sen gick vi ut och på vägen mötte vi dalal. gick till claras gård och hämta upp henne. vi gick ett tag med dom sen vände vi och gick åt ett annat håll. vi gick runt idrottsparken och hem till mig igen. blev lite att äta och ett tag efter det åkte evelina hem. nu pratar jag med jocakim i telefon, lite socialt sådär. ska väl sova snart är inte trött men jag somnade väldigt sent igår så det behövs nog mycket sömn inatt. ha det bra, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0